Beauty Haul 2. Essence

19:42



Sziasztok! Hey There !

Ebben a posztomban bemutatom Nektek a tegnap Müllerben vásárolt új Essence termékeimet. Ezenkívül egy röpke kép erejéig bemutatom hogy is néz ki a megvásárolt Colour & Go Sparkle Sand Piros körömlakk.

I would like to show you my new Essence products I bougt yesterday in Müller . And as a hint there's a picture at the end of the Colour & Go Sparkle nail polish in red on my nails.




 Együtt az összes termék. All of them together.


 Essence Colour & Go Sparkle Sand Effect piros - red   645 Ft


 Essence Nail Art manikűr díszítő papír   445 Ft
Essence Nail Art Paper Print Manicure 


 Essence Nail Art körömmatrica / stickers   445Ft


 Essence Nail Art köröm díszítő 3D hatással  - 01 i'm so dreamy  645Ft


 Essence Nail Art Paper Print Manicure transzferoldat / transfer solution 595Ft


Essence kabuki ecset / kabuki brush  1345 Ft


És jöjjön a kép! Here comes the picture!





Remélem tetszenek a termékek. Igazából kicsit csalódott voltam, mert ezeken kívül jóval több termékkel szemeztem, csak sajnos az üzletben derült ki , hogy nem az igazi, nincs most készleten. Igyekszem a későbbiekben a termékekkel manikűrt készíteni. Ha tetszenek a termékek, szeretnétek Ti is vásárolni nyugodtan írjatok nekem !  Szép napot !

I hope you loved the products. Honestly I was a bit disappointed.  I wanted to by much more things, but when I looked at them I did not really find them good enough to buy. I also want to make manicure with the new things I bought . If you like the products or thinking of buying free to ask . Have a nice day !




Kövess Facebookon / Follow me on Facebook
Kövess Pinteresten / Follow me on Pinterest

You Might Also Like

0 megjegyzés