Meglepetéseim 2014-re / Surprises for 2014

18:16



Ez év zárásaként úgy döntöttem, mutatok Nektek egy kis ízelítőt a jövő év meglepetéseiből, mivel úgy érzem még nincs elegendő ,,múltja" a blognak, hogy éves összefoglalókat írjak. Nem baj, majd jövőre!
Megérkezett a rendelésem az iHerb-ről, aminek hihetetlenül örültem, hiszen nem tudhatja az ember biztosra, hogy a kifizetett csomagot megkapja-e a postástól. De megérkezett szerencsésen!

Ending this year I decided showing you some sneak peek from next year's  surprises. The blog has no big past to sum up things, but no problem next year is ahead of us!
My order has just arrived from iHerb and I was totally happy that everything went smooth.

Mivel Decemberben volt egy óriási akció az iHerb-en a Real Techniques-nél, így nem hezitáltam, leadtam a rendelésem. Kosaramba került a limitált kiadású Duo Fiber ecset szett, nagyon elegáns. Mivel ez egy 25%-os akció volt , úgy döntöttem a legjobban akkor járok, ha megrendelem a Sam's picks ecsetszettet. Ebben minden arcterületre kapok ecsetet. Az ecotools szivacsszettet már rendeltem korábban , húgom is igényt tartott rá , így utólag visszatekintve rendelhettem volna még egyet.  A Sierra Bees ajakápolóból még nem rendeltem, viszont meggyőzött. Nagyon jó kis cucc!

IHerb had a huge sale on Real Techniques brushes in December so I didn't hesitate with ordering. First I picked Duo Fiber Brush Set which is quite elegant. This was a 25% off sale so I decided on Sam's picks , because it has something for every part of the face. I have tried the ecotools sponge, so I was sure another will be added to my shopping bag. Sierra Bees lip balm convinced me at the first time! Nice good stuff!


Real Techniques Limited Edition Duo Fober Collection


Real Techniques Sam's Picks


Az Essence karácsonyi nyereményjátékán nyertem ezt a gél lakkozós készletet. Mindig is kíváncsi voltam rá, milyen lehet a géllakkozás :D Most van hozzá egy teljes készletem! Garantálni tudom, erről lesz bejegyzés!

I won this gel manicure set on Essence's giveaway. I was interested in gel manicure and stuff like that, but I found quite expensive to invest in, so I was so so happy when I saw on Facebook that I am one of the winners. I'm sure there will be a blog post about it!


Nem szeretnék mindent megmutatni a tarsolyomból, viszont annyit még elárulhatok, a Január nagyrészt a Max Factor termékeim tesztjeiről fog szólni.

I don't want to show everything but I know that  January will be about Max Factor's products.



Így a posztom legvégén, pedig minden kedves Olvasómnak szeretnék sikerekben gazdag új évet kívánni!

At the end of my post I just want to wish you, my Readers Happy New Year!




Kövess/ Follow me on : FacebookBloglovinPinterestLuvocracy

You Might Also Like

0 megjegyzés