My Wishlist

21:21


Közeledve az év végéhez úgy gondoltam összeállítom  wishlist posztom. Ez tartalmazza azokat a termékeket, melyek felkeltették a figyelmemet az elmúlt év során. Ezek közül mindenképp igyekszem beszerezni bizonyos dolgokat a következő év során és persze vannak olyanok, melyek már úton vannak hozzám :)  Nézzük, hát miből is áll a listám:

Ecsetek

Real Techniques ecsetek minden mennyiségben! Eddig a Stippling Brush és az Expert Face Brush volt sminkes táskám állandó lakója. Körülbelül 2 hete nagy akció volt az iHerb-en, amelynek keretein belül 25% kedvezményt adtak Real Techniques ecsetekre. A kosaramba került a Sam's Pick Exclusive Brush Set, amit nagyon hasznosnak találok és a 45 dollárról 30 dollárra leárazott készletet még plusz 25% kedvezménnyel szereztem be :D   Nagyon jó vétel volt szerintem. Nagyon. Ezen kívül a Duo-Fiber Collection került még a kosaramba. Azt olvastam, hogy ez egy limitált széria, elvileg már 6 hónapja árulják, nem szerettem volna lemaradni ezekről az ünnepélyes kinézetű szépségekről.  A Blush Brush-t a következő bevásárlásra halasztottam, de tuti az is a készletemben lesz előbb vagy utóbb.  A Tarte Airbuki Brust volt szerencsém személyesen kézzel megtapogatni. Áhh... nem kellett volna. Olyan puha, sűrű, hogy az valami álom.  Egy időre biztos, hogy álom is marad, ugyanis drágának tartom a maga 26 dollárjával, ami körülbelül 5500 forint. Ennyiért RT ecsetkészletet megveszek, de hogy egy ecsetért kiadjak ennyit, arra még nem elég mély a bukszám!





Pirosítók

Rákattantam a krémpirosítókra. Persze ezek között a Stila drága, de előbb vagy utóbb biztos, hogy beszerzek egyet a készletembe! A Topshop krémpirosító kiveitelezhetőbb variáció. A harmadik pedig a Tarte Amazonian Clay pirosító szintén egy álom. Szépek, különlegesek és egyediek.




Arcra valók

Az idén ezt a két kreatív nevű púdert ( One Heck of a Blot) és highlightert ( Lou Manizer) szeretném magaménak tudni. A púder még a beszerezhető kategóriában van nálam, viszont a highlighter-ért nem tudnék 24 dollárt kiadni. De később mindenképp!!!

Soap and Glory One Heck of a Blot,    The Balm Mary- Lou Manizer




Clinique Chubby Stick for Eyes 

A szemre való Chubby-k közül ez a három szín keltette fel a figyelmem : Bountiful Beige egy kellemes pezsgőszín, Fuller Fudge egy szép barna szín míg a Lavish Lilac egy különleges levendulás szín. Igazából a Lavish Lilac-ot nem is tudom hazánkban árusítják-e. Ez a szín lenne talán a három közül az első, amit beszereznék, ugyanis ilyen levendula színt más márkáknál sem láttam. A pezsgős és barnás színek szinte mindenütt alapkellékek. 






Paletták

Itt aztán jön a fekete leves! Marc Jacobs The  Lolita palettáját szívesen tudnám magamnál! A különleges külalakú külső 7 gyönyörű , nagyrészt csillámos natúr színt zár magában. Naked 3 paletta. A három közül igazán ez fogott meg a színeivel. Nagyon kíváncsi lennék mennyire passzolnának a színei az én világos, enyhén sárgás de egyébként fehér tónusú bőrömhöz. A Nude Tude palettát jó választásnak találnám a nude paletta gyűjteményem bővítésére, viszont ő is marad a kívánságlistán, mert nem egy Sleek palettáról árú termékről van szó. A Chocolate Bar Eye palette a következő a listámon. Naturális csillámos és nem csillámos színek egy csokitábla alakú edénykében igazi kakaóporral elkészítve. Ohh..



Marc Jacobs Beauty Style Eye-Con No.7- The Lolita 206
Urban Decay Naked 3
The Balm Nude Tude Eyeshadow Palette
Too Faced The Chocolate Bar Eye Palette



Arcápolás

Sajnos rá kellett jönnöm, hogy nem a megfelelő termékeket használom a száraz- vízhiányos bőrömre. Ennek ,,kijavításaként " gondoltam ezen termékek beszerzésére. Az első, általam választott termék a Biotherm Hidratáló zselé, amit azért választottam, mert a Pixiboxban kapott minta meggyőzött arról, hogy jó kis krémről van szó. Általánosan jellemző a bőrömre, hogy akármilyen drogériás arctisztítót használok, mindegyik feszülősre szárítja a bőröm. Olvastam, hogy az ilyen típusú bőrre nem ajánlott a zselés és hab állagú ápoló így találtam rá a Body Shop arctisztító balzsamjára/ vajára. Sajnos itthon az ára számomra húzós, 4500 Forint , viszont a későbbiekben remélem sikerül beszereznem Amerikából, ugyanis ott jóval olcsóbban kapható.  A következő termékről sok jót hallottam, sokféleképp alkalmazható, praktikus kis dologról van szó. Ez egy francia cég a Caudalie terméke, ami ragyogóvá teszi a bőrt. Arcszérumnak és toniknak is egyaránt használható. Ez sem egy olcsó termék, körülbelül 3800 Forint  plusz még a postaköltség, viszont úgy gondolom, csak jobb olyan dolgokra kiadni a pénzt, amik tényleg hasznosak a bőrömnek és nem csak az ablakon dobnám ki a pénzt felesleges és haszontalan termékek megvásárlásával.

Biotherm Aquasource Nuit High Density Hydrating Jelly , The Body Shop Camomile Cleansing ButterCaudalie Beauty Elixir



Hajápolás

A L'Oreal EverRiche sampon és balzsam a múlt héten került fel a listámra, ugyanis amikor megláttam a Müllerben az árát, úgy döntöttem ez is wishlistes lesz :D  Sajnos egy tubus sampon körülbelül 2 ezer forintba kerül. Eddig még nem vetemedtem arra, hogy egy ezresnél többet adjak ki samponra, pedig ahogy hallom egész jó kis termékről van szó. 


L'Oreal EverRiche ShampooL'Oreal EverRiche Conditioner


Összességében ennyi lenne most  a beauty termékekből álló wishlistem. Remélni tudom, hogy vágyaim tárgyai közül egy párat a jövőben majd be tudok szerezni. Nyilván ezek nem életbevágóan fontos dolgok, lehet nélkülük is élni. Az ember az élete során csupa olyan dolog után vágyakozik, ami nem lehet az övé. Ettől én alkalmanként el tudok szomorodni, pedig nem kellene! Hiszen hány olyan ember van a Földön aki arra vágyik hogy csak fele annyi ruhája legyen mint nekem!  Ezt különösen így az adventi időkben jó figyelembe venni, amikor megannyi  reklám buzdítja az embereket arra , hogy  vásároljanak olyan termékeket, melyekre egyébként semmi de semmi szükségük sem lenne. 
Nyilván vágyakozni lehet,viszont  ha az ember nem tűz ki maga elé semmilyen célt az életben egy idő után céltalanná válik, az már megint a másik véglet lenne. Hogy a későbbiekben ne legyen ekkora munka összeállítani a wishlistem regisztráltam a Luvocracy nevű oldalra, ahol a profilomat itt találjátok. Új, praktikus, kis oldal ez. Kicsit a Pinterestre emlékeztet annyi különbséggel, hogy itt a kívánt luv-olt terméket akár pár kattintással meg is lehet vásárolni.  Remélem találtok rajta pár számotokra is hasznos dolgot rajta!

Remélem tetszett a wishlistem. Ti mire vágynátok? Mi lenne a wishlisteteken?


Noémi

You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én most kaptam meg (előre:) karácsonyra a TBS kamillás arctisztítót, eddig kétszer használtam, de egyelőre csak pozitívat tudok róla mondani. Isteni az illata, és se nem szárítja, de a zsírosabb állaga ellenére nem is zsírosítja a bőrömet, imádom! A NAked3 meg sztem mindenkinek rajta van a képzeletbeli listáján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi az infódat a TBS arctisztítóról! Várom, vajon az én száraz vízhiányos bőrömmel mit kezd majd :)

      Törlés