Avon Ideal Flawess CC krém Spf 20 swatchok / Avon Ideal Flawless CC cream Spf 20 Swatches

20:42



Ebben a posztban az Avon újdonságának, az Ideal Flawess CC krémnek a mintáit hoztam el Nektek. Hajtott a kíváncsiság, miben különbözhet a Max Factor CC krémjéhez képest, gondoltam megragadom a lehetőséget és rendelek mintát. Lássuk, mit kínál nekünk az Avon:

I would like to show you some swatches of  Avon's Ideal Flawless CC cream. I was curious about the CC- thing, hoped this could show something different than Max Factor. Let's see what Avon says:

A bőrtápláló alapozók új generációjába tartozó Avon Ideal Flawless CC krém fedést és ápolást nyújt egy lépésben. Jobb fedést biztosít, mint elődje a BB krém, hiszen színjavító pigmenteket tartalmaz, melyektől egészségesen ragyogó lesz arcbőröd. C-vitaminnal és édesgyökérrel segít halványítani a sötétebb pigmentfoltokat és egyenletesebbé tenni a bőr tónusát. Könnyed, olajmentes formulája akár 24 órán át tartó hidratálást biztosít. Segít védelmet nyújtani a káros szabadgyökök ellen és SPF 20 faktorral véd a napsugárzástól. Közvetlenül felviheted arcbőrödre arctiszítás után, mint egy arckrémet.

Begins to fade the appearance of dark spots in just two weeks! Instantly evens tone, plus improves skin over time. Powerful sun protection with Broad Spectrum UVA/UVB SPF 50+. Buildable light to medium coverage. Targeted formula with licorice, vitamin C, and color-correcting pigments and pearls that improve the look of dullness, dark spots, and uneven skin tone. 




Balról jobbra / From left to the right
Medium Beige,  Natural Beige,  Nude,  Shell,  Ivory






Mellékeltem az összetevőlistát / Ingredients 

Igazán meglepődtem, amikor megláttam a swatchokat a karomon.  A medium beige színen kívül, az összes többi nagyon hasonló. Sajnos nem vagyok jártas a színek leírásában, de annyit biztosan kijelenthetek hogy az Ivory rózsás tónusú, míg a Shell inkább sárgás tónusú. Az Ivory-t viseltem a mai nap és jó érzés volt viselni, nem éreztem feszülést, viszketést. Fedőképessége nem éri el a Max Factor CC-jét, én enyhének mondanám, a pirosasságomat azért eltüntette.Ennél mélyebb részletekbe nem mennék egy napos tesztelés után, viszont nekem tetszett maga az érzés. Kicsit csalódott vagyok, hogy nem a legjobb a fedése. Én ezt a terméket a laza napokra ajánlanám, amikor az ember nem szeretne nehezebb sminket viselni.

I was quite surprised when I looked at the swatches. Except medium beige, all of the colours are quite similar. I am not an expert of describing colours,  what I can say is that Ivory has a rosy and Shell has a yelowish tone. I chose Ivroy to wear today and It was comfortable to wear. I did not feel itching or tightness. It has a light coverage but succeeded in covering my redness. I don't want to go in details after a day, but I really liked it. I would recommend this product for lazy days, when you don't need a decent coverage.



Mit szótok a mintákhoz? Szerintetek az Avon jól döntött ezzel a színskálával?

What do you think of the samples?


 Noémi

 Kövess/ Follow me on:  FacebookBloglovinPinterestLuvocracy

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Nagyon kíváncsi leszek erre a termékre, most rendeltem meg és eddig jókat olvastam róla - majd elválik nálam hogy szuperál :)

    VálaszTörlés
  2. Én is most rendeltem alig várom már , hogy ide érjen, elég vegyes véleményeket olvastam róla. Mondjuk nekem nem annyira problémás a bőrőm, elég az enyhébb fedés is, de kiváncsi vagyok erre a CC-re nagyon :)

    VálaszTörlés
  3. Lányok! Nagyon remélem nem fog csalódást okozni nektek a termék és örömmel fogjátok majd használni :)

    VálaszTörlés