Max Factor Wild Shadw Pencil Untamed Pink

13:48




A következőkben szeretném megosztani Veletek véleményem a tavaly őszi Glamour napokon szerzett Wild Shadow Pencilről, ami egy különleges kettő az egyben termék: szemhéjfesték és szemceruza. A 20-as Untamed Pink nevű színt választottam. Húzott még a szívem a barnás-bronzos árnyalathoz, de úgy döntöttem valami más színt hozok a színskálámba. Nagyon csalogató ez a többfunkciós ceruza, de lássuk csak megéri-e az árát?

I would like to share with you my opinion of the Max Factor's Wild Shadow pencil in the colour Untamed Pink.


A boltban szépen, műanyaggal lezárva sorakoznak a ceruzák a polcon. Én ezt hasznosnak találom, főleg ha az ember egy ilyen cseppet sem olcsó terméket szeretne megvásárolni. A külsejével elégedett vagyok. Egész minőségi hatású, a kupakja és az alja a tubusban lévő színnel megegyező színű. Szuper!

The pencils are covered with plastic, so no one touches it, before buying. I am totally satisfied with the cover. Looks kind of expensive and the cap and the bottom are in the same shade as the pencil. Love it!


Amint lehúzzuk a kupakot, egy bumszli fejű heggyel találkozhatunk.  A honlapon a precíziós alkalmazáshoz a hegyezést ajánlják, viszont én sajnálnám hegyesre faragni. Kárba veszne az a sok értékes anyag amit lefaragunk. Nekem nem is volt kérdés, én ezt a szemhéjamon fogom használni, így vész majd a legkevesebb kárba. Fontos megjegyezni, hogy igen, ezt a ceruzát faragni kell. Én a NYC hegyezőmet használom, és tökéletesen működik. Sokkal jobban faragható, mint a márka jumbo ajakceruzája. A tubus valami jó minőségű anyagból készült, semmi kétség.

When I removed the cap, I came across this tip which is flat. Sharpening is suggested  as I read on the homepage. I don't want to waste the biggest part of the expensive shadow with sharpening. I don't want to line my eyes with this huge thing, so I went on my eyelids. This was the main reason I chose it. It is important to know that it needs sharpening. I used my NYC sharpener and works perfectly. I have the brand's jumbo lip crayon and that is terrible to sharpen.


A külsőségek után ideje magával a festékkel foglalkozni! Imádom a szememre felvinni. Nedvességet érzek a felvitelkor, emellett könnyedén siklik a ceruza a szemhéjamon. Ezt a nedves hatást én  különlegesnek tartom. A szín érdekes rózsaszín, bronzos beütéssel. A géles állagban szabad szemmel alig észrevehető aranyos csillámokat találunk. Én ezt egy szép natúr színnek találom. Sajnos rendszeres használat során rá kellett jönnöm, ez a szín nem nagyon passzol a bőrömhöz.

Let's have a look at the inside. I love the application time. It feels wet as it glides on my lids. I feel this effect so unique. The colur is intresting : pink with a bronze-like undertone. It includes small barely noticeable glitter. I chose this colour, because I tought it would be a great everyday natural colour. But I have to say this thing does not matches my skin perfectly.


Tartósságával elégedett vagyok, kitartott egy nyolc órás munkanapon át. Mind fixálással, mind anélkül megállta a helyét.  Ezt a terméket én a gyors hétköznapi smink alapkellékének tartom, hiszen csak egy húzás a szemhéjon, aztán a széleket eldolgozom az ujjbegyemmel, vagy ecsettel elsatírozom amíg meg nem köt.

I am glad with the lasting power, lasted on me the whole 8 hours. It worked all day with a little powder on the top, or just simple the eyeshadow. This is the essence of the everyday makeup. I just draw on the lids then blend the ends with my fingertips or a brush until it sets.


Összességében elégedett vagyok a termékkel. Tény és való, az ára magas, 2990 Forint környékén mozog.  Engem ez a szín annyira meggyőzött, hogy következő Glamour napok alkalmából beszerezzem a bronzos variációt, amit tutira tudom, hogy jól fog állni nekem :) Csak ajánlani tudom!

All in all I am totally glad with this eyeshadow pencil. For me the pirce is a bit high, but convinced me buying the bronze shade, that will fit me. For me is a yay!


Ti próbáltátok már a Max Factor ezen termékét?
Have you ever tried this product of Max Factor?



Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés