Az új jövevény

19:32









Tavaly szeptemberben esett meg velem sajnos, hogy egyik pillanatról a másikra elromlott a laptopom. Szörnyű nagy ürességet éreztem a hirtelen eltűnése miatt az életemben és ezt komolyan mondom! Amikor az embernek napi rendszerességgel kell egyetemistaként laptopot használnia égető lehet a hiánya. Nem beszélve arról, hogy milyen más, idegen nem bejáratott gépén ütni a klaviatúrát. Szerencsére jól alakult a helyzetem és sikeresen tudtam várni és most immáron ötödik hete van a tulajdonomban ez a fent látott cukika. Sokat vártam rá, de cseppet sem bánom az időt!  Az Acer márka mellett tettem le végül a voksomat és az Aspire E1-570G darab lett a végső döntés. Úgy érzem sikerült egy korrekt közepes kategóriájú laptopot választanom, ami kielégíti az én szerény igényeimet. Szerencsére egy ismerős segített a beszerzésében, így a mysoft.hu lett megrendelve a laptop, akkor még akciós áron. 

Azóta nagy örömömet lelem benne, külön örülök a vékony kialakításának és a HD webkamerájának. Nagyon hasznos Skypeoláskor!

Zárásképp egy hangulatképet hoztam, számomra egy olyan kellemes hangulatot teremt a kijelzőről szűrődő fény és a lakk csillámlása!





Csak remélni tudom, hogy hosszú lesz a kapcsolatom ezzel a laptoppal és sok hasznos percet fogok még körében eltölteni!


 Noémi



Ne feledjétek a nyereményjátékot, részleteket olvashattok itt.

You Might Also Like

3 megjegyzés

  1. Használd egészséggel! Nekem is rendetlenkedett az asztali gépem, így kb. egy hónapja egy HP a hűséges társam, és egyelőre nagyon szeretem. :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm lányok! :)

    VálaszTörlés