Új Avon Calming Effects korrektor / New Avon Calming Effects Liquid Concealer

19:38







Catrice Camouflage Cream korrektor-010 Ivory, Avon korrektor- fair, S-he Stylezone -001 Sand


Valami hígabb korrektort kerestem a camouflage korrektorom mellé, gondoltam teszek egy próbát az Avon új termékével. Bár korábban is tapasztaltam, hogy az Avonos arcra való termékek valamiért sötétebbek a bőrömhöz, de csak megrendeltem, mert hajtott a kíváncsiság.  Az üvegcse nagyon kis formás,pozitívumnak tartom, hogy tartóssága egész hosszú, két év. Annyi idő alatt bőven el tudja használni az ember, úgy gondolom. Az apró szemem körül lepöttyözött korrektort a Real Techniques kis, nyelv alakú alapozóecsetével eldolgoztam. Kellemes érzés volt viselni, nem szárított. Nincs olyan fedése, mint a Catrice Camouflage korrektornak, viszont építhető.Térjünk rá a színre... azzal sajnos problémám van, ugyanis a napos idők alatt nyilvánvalóvá vált, hogy nagymértékben elüt a színe a saját bőröm színétől és nagyon narancssárgás. Szóval én ezt mindenképpen sötétebb, sárgásabb bőrű olvasónak tudnám csak ajánlani. Nekik szerintem egész jó választás lehet egynek. A különbségek érzékeltetésére hoztam ezt a swatchos képet, ahol balról jobbra először a Catrice, majd az Avon és legkésőbb a S-he folyékony korrektorjának swatch-ja látható. Itt nyilvánvaló a színeltérés, és ennek az Avonos korrektornak a krémes állaga, amit én pozitívumnak tartok.

I just wanted to try out the Avon's new concealer, so I gave it a try. I had problems in finding a good matching foundations earlier.
The cover, the bottle looks ok, the applicator is easy to use and has a big lasting time: 2 years.
I used it under my eyes, so it was easy apply the concealer. Then I grabbed my Real Techniques pointed foundation brush and blended the undereye area. I had no problems with blending, but I have to say it was too dark and too orangey for my fair skin. It was pleasant to wear, as you can see on the top picture this thing has a creamy consistency.
All in all, I am really impressed with the consistency but It coud better fit someone who has much darker skintone.


Vállalkozó kedvű olvasóimnak mindenképp ajánlom kipróbálásra, megtekintésre.

You should give it a try, if the colour macthes your skin colour!



 Noémi


Ne felejtsétek, jövő vasárnapig tart a nyereményjáték, amelyben kisméretű naptárat nyerhettek!

 Részleteket találtok itt


You Might Also Like

0 megjegyzés