Clinique Cheek Pop Love

18:10



Sminkgyűjteményem legújabb tagjaként üdvözölhetem a Clinique Cheek Pop pirosítót. Hosszú történet előzi meg a hozzám kerülését, ugyanis Glamour napokon meg szerettem volna húgommal vetetni Budapesten. Sajnos, ahogy az üzletbe beért, már rögtön hívott, ugyanis a Glamour magazinban látott 6300 Forintos ár helyett 9300 forintos ár fogadta, ami engem nagyon meglepett. Mint kiderült az újságban rosszul közölték le az árát. Még kedvezményes árral sem szívesen adtam volna ki ennyi pénzt érte a saját pénztárcámból, így döntött az ésszerűség és lefújtam a dolgot. Pár percre rá beszéltem barátommal, ő pedig felajánlotta, hogy megveszi ezt nekem névnapomra. Nagyon örültem neki, mondhatom!
Ennyit a bevezetésről, most pedig vágjunk bele!

I was dreaming about Clinique Cheek Pop Blush so much, so I was happy, when my boyfriend gifted me one for my nameday.
I was afraid to touch it for the first time. This flower pattern is so unique and beautyful, I have never seen like this before. The cover looks modern, nothing harsh what can take away the attention of the flower pattern.



Az elején még hozzáérni is féltem. Még kézzel is, nem hogy ecsettel. Ugyanis ez a virágminta annyira de különleges és csodaszép, ilyet én még nem láttam korábban. Szép, igényes, letisztult a kialakítása, masszív a műanyag tok, a papírdoboza pedig leír minden szükséges információt. Négy színben elérhető, én a 04-es Plum Pop árnyalatot választottam a sok internetes böngészés után. Ez az árnyalat tűnt a swatchok alapján a legtermészetesebbnek a számomra. És egy ilyen különleges márka esetében mindenképp szerettem volna egy minden nap kihasználható színt választani.
Amikor hozzáértem a virághoz különleges textúrát tapinthattam. Nem száraz volt az érzete, hanem kicsit nedves és légies. Nem hasonlított tapintásra a cream-to powder pirosítómhoz sem, nem volt krémes érzetű, inkább szivacsos, szilárd.


This blush is available in four shades, the one I chose is Plum Pop with the number 04. This shade seemed me the best choice, because I went for a  colour which looked the most natural for my fair skin. This colour is perfect for fair-skined girls for an everyday use.
So, the first time I touched it felt different what I used to before. It does not feel wet and creamy or totally dry at all. More like a hint of wetness and airyness. This is not like my cream-to-powder blush, not creamy more like sponge.





Erősen pigmentált, elég finoman megsimítani az ecsettel, az orcára felvíve üde, rózsás pinkes színt ad, ami természetes, kiemeli a szemeimet. Maga a finishe nem matt, hanem néhány csillám ad egy teljesen természetes fényt az arcnak. Visszafogottak a csillámok, számomra is csak akkor tűnt fel, amikor jó alaposan megfigyeltem a bejegyzéshez elkészített swatchot. Meglepő módon a Real Techniques Stippling ecsetével tudtam a legszebb eredményt elérni de a Multi Task Brush is teljesen jó. Arcomon különleges a végeredmény, olyan mintha krémes pirosítót kentem volna fel. Sehol sincs a por, hozzátapad könnyedén a bőrömhöz. Tulajdonképp krémes alap, alapozó nélkül is szépen egész nap megül az orcáimon kopás nélkül.


The formula is well pigmented, just a light swipe with the brush and it brightens up my complexion with a rosy light-pink colour. The finish is not matte, some simmer is included and gives a nice glow to the cheeks. I only noticed them when I was taking photos for the blog. For application Real Tchniques Stippling Brush is my first choice and Real Techniques Multi Task Brush is my second. The result on my skin is unique, the finish is like the cream-to powder bluhses. There is no dust, it adheres smoothly to my skin. The tetxture is so good, that it lasted 8 hours minimum applied on my bare face without any cream base.

Nagyon hálás vagyok barátomnak, hogy ezzel lepett meg engem, és örülök neki, hogy magaménak tudhatom ezt a terméket. Nemcsak a külseje volt az, ami megfogott, hanem az állaga. Nem mindennapi, sokan az itthon nem kapható Tarte Amazonian Clay pirosítókhoz hasonlítják őket, amelyekhez nem tudom még mikor fogok tudni hozzájutni. A Clinique Cheek Pop pirosítók négy színben elérhetőek, egy korallos, egy barackos és egy bogyósabb színben, így mindenki megtalálhatja a számára megfelelő színt.

All in all I am thankful for my boyfriend for buying me this blush. The blush's texture is so unique, some of the bloggers mentioned that the Tarte Amazonian Clay Blushes has a similar texture and finish like this. These blushes are available in four shades: Ginger Pop, Peach Pop, Plum Pop and Berry Pop, so anyone can find the perfect shade.



 Noémi
 Kövess/ Follow me on: FacebookBloglovinPinterest



You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. ó, hát ez gyönyörű, nagyon különleges! aranyos barátod van :)
    http://howdoilookblog.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. nagyon szép szín, számomra különösen tetszik.:)

    VálaszTörlés