Blogvásáron vásároltam / Blog Sale Shopping

21:16




Fru, a Glamour Everything blog írója nemrégen blogvásárt tartott, amin alaposan bevásároltam. A képen látható öt dolgot szereztem be, nem gyengén a szájkencékre fókuszálva! A képen felülről haladva elmondom aktuális véleményemet a termékekről. Az Astor Perfect Stay ajakfilcével sokat szemeztem a drogériákban, de a jó lélek sem vitt volna rá, hogy eredeti vagy akár akciós áron megvegyem, így most rácsaptam, kíváncsian várom mit tud majd. Ezt az egyetlen egy terméket nem használtam még, de a nyári irdatlan hőségben sokat fogok még utána nyúlni, úgy gondolom! A Bourjois Rouge Edition Velvet folyékony ajakrúzsairól megannyiszor olvastam már bejegyzéseket, de a swatchokat látva a nude árnyalaton kívül mindegyiket harsánynak találtam. Mégis a dögös Olé Flamingo mellett döntöttem, nincs még egy ilyen erős és vibráló színű szájkencém, de cseppet sem bántam meg a beszerzését. Így a boltinál sokkal kedvezőbb áron számomra megérte, így megismerkedve a textúrával azt hiszem ősszel kuponnal beszerzem majd a nude árnyalatot! Következőként a sorban jöjjön a Bourjois pirosítója Rose Frisson színben. Ezeket a pirosítókat jó vételnek találom, főleg most, hogy ilyen kedvező áron jutottam hozzá. Sokáig kitartanak, egy rakat pirosítót tárol a kis tégely! Mikor megláttam, hogy az eladó termékek között van egy Rimmel Moisture Renew rúzs, rögtön rá is csaptam. A Picadilly Pink nagy kedvencem lett, az őszi időszakban sokat fogom használni. Végül, de nem utolsó sorban a Clinique kis mini szájfényét is beszereztem, nem fogyasztom nagy mennyiségben a szájfényeket, így ebből a színből azt hiszem ez az adag bőven elég lesz!


Fru, from Glamour Everythig Blog threw a blogsale, where I looked around and bought a few pieces. Four of the five products are lip products, but I wasn't focusing directly on them!
I have been watching Astor's Perfect Stay Transferproof Lip Tint & Care for a while, but I did not wanted to spend a huge amount of money on this little thing. I am curious about this, however this is the one of the prudcts I haven't tried yet, but in the heavy hotness will be a good thing to wear on lips. I have read so many good thing about Bourjois Rouge Edition Velvet liquid lipsticks, but the swatches seemed so bright for me, and I don't wear bright colours at all, so skipped it, untill now.. I bought Olé Flamingo and I am impressed. I love the texture, so planning buying that nude one with coupons in autumn. Bourjois Rose Frisson blush is a lovely product. I own another colour and I think one of it is not enough. They last for a lifetime, so this is the perfect thing to invest in. Rimmel Moisture Renew lipstick is a well raved product, so a put my hand on it. This lipstick convinced me buy other colours, so stay tuned! Picadilly Pink will be my favourite pick for fall. Last but not least I chose this mini Clinique Lipgloss sample. I am interested in Clinique, but so pricy for me. This is a great opportunity to try something high-end out and feel that luxury. I am not a huge lipgloss consumer, so this colour will last me a pretty while!



 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés