Teszteltem a Born Pretty Store-tól kapott termékeket! / What did I get from Born Pretty Store?

10:37



Szerencsésnek érezhetem magam, hogy engem is megkeresett a Born Pretty Store-tól Rita és választhattam tesztelésre termékeket. Nem is volt kérdés, hogy igent mondtam és hosszú variálgatás után a képen látható három terméket választottam. Mindenképp szerettem volna ecsetet a csomagba, és mivel szájra való ecsetet keresek mostanában két mini kiszerelésű darabot tettem kosaramba. Az arcra való termékek közül pedig ezt a valóságban igen apró, ám annál sokkal többet tudó multifunkciós kis palettát választottam.

Rita from Born Pretty Store asked me to choose some products to try out. I was happy to say yes and after a difficult searching period, I chose these three items. I wanted brushes in my package, so I chose two mini-sized brushes. As a face product I chose a small, but surprisingly multifinctional palette.


Exkluzív mini szemhéjecset/ Exclusive mini portable eyeshadow brush
Ez a kis mini piros csíkos ecset a valóságban épp hogy csak nagyobb a középső ujjamnál. A minősége szuper, amikor megtapintottam rögtön az Ecotools ecsetem jutott az eszembe, ugyanis a szálak festésén kívül a tömöttsége, sűrűsége és puhasága is nagyon hasonló. A csomagban kapott paletta szemhéjpúdereit nehezen vette fel, így én krémes állagú termékekhez tudom inkább elképzelni, mint pl. korrektor felvitele. Krémes szemhéjfesték felviteléhez határozottan ajánlom, a Maybelline Color Tattoo-mat olyan könnyen fel tudtam vinni a szemhéjamra, hogy magam is meglepődtem! Maga az ecset kb. 1 centi széles, ami rúzs felviteléhez éppen hogy határeset. Szépen felveszi a rúzst és könnyen el lehet dolgozni az ajkakon. Építhető fedést nyújt, így egy erőteljesebb rúzst is fel tudok vinni az ajkaimra vékonyabban, enyhítve a hatást. Egy igazi mini szettben multifunkciós kis termékként funkcionál.

This mini red-striped brush is as small as my middle finger. The quality is super. For the first touch I felt like I am touching my Ecotools brush, the similarity is amazing. It had problems with applying powder eyeshadow so I would rather recommend this brush for cream products. Such as like concealer or cream eyeshadow for example the Maybelline Color Tattoo. It did pick the colour so smoothly I was amazed with the application! The brush size offers the opportunity of application of lipstick. With this technique I can apply small layers each after each so it is totally buildable. This could function quite multifunctionally in a travel makeup bag.



Összezárható mini ajak és tusecset/ Retractable mini lip and eyeliner brush
Nagyon kíváncsi voltam, hogy mit tud ez az ecset. A valóságban meglehetően parányi, viszont tetszik benne, hogy van kupakja, így védi az ecset szálait. A kupakot a végére tolva egy korrekt kis ecsetet kapunk. Amikor közelebbről is megnéztem, akkor esett le, hogy ez a Maybelline zselés szemhéjtushoz kapott ecsetem koppintása. Nagyon sok a hasonlóság és ugyanolyan tökéletes vékony vonalat tudok vele húzni, mint márkás társával.  Az ára baráti, így akár megtehetjük azt is, hogy különböző színű tushoz saját ecsetünk is lehet.

I was curious, what could this brush offer. In real it is pretty small, but i like it, because it is covered with a cap, this protects the fibres of the brush. While I was observing, I noticed that it is so similar to that eyeliner brush which is packed with my Maybelline Gel Eyeliner. The bristles have the similar cut, and I can draw as thin line as with the maybelline. The price is nice, also perfect for a travel makeup bag.




Mini paletta/ Mini Palette
Ez a paletta több szempontból is nagyon becsapós. Először, ha meglátja az ember meglepődik rajta, hogy milyen aprócska. Maga a paletta kisebb, mint a közepes méretű okostelefonom! Így is tartalmaz 8 db csillámos szemhéjpúdert nyár ihlette színekben. Aztán, amikor azt hinné az ember, hogy csupán csak ennyi, akkor felfedez rajta még egy titkos ajtót, amin keresztül nagy meglepetésre még két pirosítóhoz is hozzájutunk. A szemhéjpúder színei különlegesek, bár swatcholás közben ért egy két meglepetés, ugyanis a sötét színek swatcholva a karomon sokkal sötétebbek voltak és feketésebbek, mint a palettában láttam.  De a szempillatőbe húzva tusvonalnak viszont megfelelőek lesznek. A színek közel állnak hozzám, szeretem a natúr árnyalatokat, egyedül a lilával nem vagyok kibékülve, de a többi nagyon szép. A swatchokat alapozóra felvíve készítettem, így a színek intenzitásának eléréséhez mindenképp ajánlott a szemhéj lealapozása. Így a szemhéjamon alapozással 4-5 órát bír csíkozódás nélkül. A pirosítók krémes tapintatúak, és 5 órát alapozó felett gond nélkül kibírnak. A paletta árához képest egész pigmentáltak a pirosító színei, ami kellemes csalódás!

This palette is a bit tricky. First, as you observe it you are surprised how small it is. The palette is smaller than my medium-sized smartphone! It contains eight eyeshadows filled with sparkles, inspired by summer. When you think it will be all you discover another door that leads two blushes. The colours look unique, however I was a bit surprised, because the darker colours looked more darker than in the pan. I love natural colours, so for me this is a nice choice. I made the swatches on a foundation base, so an eyeshadow base needed to get the shadows as intense like this. It lasted 4-5 hours without creasing. Blushers feels surprisingly creamy and lasted more than 5 hours. Blushes are well pigmented and lasting power is surprisingly good for the price.








Természetesen én is kaptam egy kódot, amelyet használva 10% kedvezményt kaphattok vásárlásotok után. Nagyon örültem a lehetőségnek, hogy én is kipróbálhattam termékeket és biztosan fogok még rendelni, ugyanis egy pár körömdíszítő elem nagyon megtetszett! Ti mit szóltok a termékekhez?

A code was given for me, so you, my readers could buy items 10% off. I was happy to receive these items and I am planning to buy nail decoration items, they caught my eyes!  Whad do you think about these products?




 Noémi


You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. Csodásak ezek az árnyalatok, nekem mind nagyon tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. A piros csíkos ecsetet lehet kapni 250 forintért a kínai üzletben vagy 20 félében, én imádom őket :-))

    VálaszTörlés