Roar!

21:08



Ebben a bejegyzésben a legújabb alom kiscica hadat szeretném Nektek megmutatni. Szinte az egész fotózás alatt megállás nélkül nyivákolt mind az öt cukiság! Hát nem édesek? Külön köszönet a fotósnak a segítségért!

In this post I would like to show you our kittens. What do you think? While we were doing the pictures they were like constantly meowing. They are so cute and unique. Special thanks for the photographer!







A vörösnek, az egyik fekete-fehér foltosnak és egy harmadiknak (amelyikről sajnos nem igazán készült szép kép, de attól még szép cirmos szőrű kiscica) még gazdát keresünk, úgyhogy ha van olyan kedves olvasó aki ingyen szívesen átvenné tőlem Miskolcon nyugodtan kereshet üzenetben a blog Facebook oldalán keresztül vagy e-mailben a thinkingbeautyblog@gmail.com címen!


 Noémi

You Might Also Like

7 megjegyzés

  1. *-* azok a kék szemek, aww, nagyon kis édes mind! :)

    VálaszTörlés
  2. cukik,de olyan buta fejük/szemük van :D

    VálaszTörlés
  3. Hát igen, itt még kisebbek! :) Most már picivel nagyobbak :)

    VálaszTörlés
  4. Cuteness overload!!! Túl édesek, elképesztő :)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon aranyosak, én is cicabolond vagyok, de miért nem ivartalaníttatod a macskád? Úgy vettem le a szövegből, hogy ez nem az első alom. Gondolom nektek se egyszerű a piciknek gazdit találni, arról nem beszélve, hogy idén alapból sokkal több kóbor kiscica született az enyhe idő miatt, így a sok "házi ellés" mellett nekik már tényleg esélyük sincs gazdihoz kerülni.... nem piszkálásból írtam, csak macskamentő szervezetekkel együtt küzdök, hogy az eldurvult kóborhelyzetet megoldjuk, de így esélytelen, hogy az emberek nem értik meg az ivartalaníttatás fontosságát.
    Üdv,
    Lizi

    VálaszTörlés
  6. Hát ha nem lenne már két cicám, most olvadtam volna el, és fogadtam volna örökbe valamelyiket :-D Sikerült mindnek gazdit találni?

    VálaszTörlés