2014 kedvencei // The Best of 2014

21:47



Mindenképp szerettem volna egy 2014-es összegző bejegyzést írni, mert tavaly már sajnos mire eszembe jutott eléggé elkéstem volna vele. Idén szeretnék új hagyományokat megteremteni a blogon, kezdeném a 2014 kedvenc sminktermékeivel, aztán a későbbiekben több outfit és sminkes poszttal is készülnék a megszokott tesztek mellett.

Első körben az arcra szánt termékeket mutatom be. A Clinique Cheek Pop pirosító a társai között kiemelkedő. Tökéletes a tartóssága, megfelelően pigmentált, üde színt varázsol orcáimra. Az Yves Rocher Ragyogó fiatalság alapozójával tavasszal ismerkedtem meg. Bár a legvilágosabb Baige 100-as árnyalat is egy leheletnyivel sötétebb mint a természetes színem, de megfelelően eldolgozva kellemes viseletet biztosít egész napon át. A szárazságra hajlamos bőrömmel jól kijön, a benne található csillámoknak köszönhetően üdébbé tette az összképet. Ha jól emlékszem teszt nem készült még róla, viszont ennyi idő elteltével úgy érzem érik az a bejegyzés.... Kontúrozásra legtöbbször a Bourjois Delice de Poudre bronzosítót használtam az 51-es színben, melyet még a Krémmániáról sikerült beszereznem használtan. Érdekelt, mit tudhat ez a dobozka és már a csokoládés illata elvarázsolt! Szeretek vele dolgozni, tetszik a kialakítása, nem foglal el sok helyet a neszesszerben.


A szemem sminkelésekor legtöbbször a MUA Undressed palettát használtam. Ár-érték arányban szerintem nagyon jó termék. A 3-as, 5-ös, 8-as és 10-es színeket (csillaggal megjelölve) különböző kombinációkban gyakran használtam. A két matt barna színnek köszönhetően megszerettem a matt színeket és elgondolkoztattak egy teljesen matt paletta beszerzésén. Az Yves Rocher Ragyogó szépség korrektorát használtam 2014-ben a legtöbbet. Nincs akkora nagy fedése, viszont üdévé teszi pillanatok alatt a fáradt szemkörnyéki területet. A Rimmel ScandalEyes krémes állagú szemhéjfestéke nálam az ez idei nyertes. Nyilván meglepő lehet, hogy nem por állagú terméket választottam, de egyszerű hétköznapi viselet, hiszen hosszan ottmarad a szemhéjon, könnyű eldolgozni. Számomra különleges a 006 Rich Russet szín, ez volt az első választásom, aztán év vége felé megpillantottam a kiárusított termékek között a 005 Golden Bronze árnyalatot. Az milyen egy szép rose gold szín! Egy ugyanilyen színű terméket lehetett a legutóbbi nyereményjátékon is megnyerni, nem hiába választottam ezt a színt. Ehhez a rose gold színhez nagyon hasonló a Catrice Mono szemhéjpúdere, melynek a színe szerelem volt első látásra, csak sajnos az arcom csillámtengerben úszott a használatakor, mert sűrűn pergett, így inkább csak speciális alkalmakkor  használom. Július volt az a hónap, amikor nem igazán fordítottam figyelmemet a sminkelésre, ekkor a következő 3 terméket használtam nagy szeretettel: Rimmel ScandalEyes vízálló szemceruzát 004 Taupe színben, Astor Perfect Stay vízálló szemhéjfesték és szemceruzát 100 Creamy Taupe színben és a Lovely Curling Pump Up szempillaspirált. A Lovely szempillaspiráltól jobbat az idén nem próbáltam sajnos, pedig lettek volna jelentkezők szép számban. Az Astor szemhéjfesték stiftje olyan hűsítő érzést adott a meleg reggeleken, viszont a tartósságán lenne mit kivetni való. A Rimmel szemceruza színe azt hiszem az egyik legideálisabb a számomra, sajnos itthon nem nagyon találtam drogériás viszonylatban hasonló színt, ez speciel külföldről van, ugyanis hozzánk ezt a színt anno pont nem hozták be.

         


1. Rimmel ScandalEyes krémes szemhéjpúder 006 Rich Russet (melegebb bronzosabb szín), 
2. Astor Perfect Stay szemhéjfesték és ceruza 100 Creamy Taupe (hidegebb, igazi taupe egy csipetnyi bronzossággal) , 
3. Rimmel ScandalEyes Waterproof Kohl Kajal 004 Taupe, 
 4.Yves Rocher Radiant Youth Corrector Pen 02 Beige, 
5-6. Catrice Mono Eyeshadow (5, alappal / 6. alap nélkül)


2014-ben a matt ajkaké volt a főszerep nálam. A Bourjois Rouge Edition Velvet matt folyékony ajakrúzsai belopták magukat a szívembe. Először jött az Olé Flamingo, majd a kíváncsiság csak hajtott és beszereztem a 04-es Peach Club-ot. Itt nincs megállás, már wishlist-es egy következő szín, de mindenképp a natúr vonalat erősíteném. Gyönyörű intenzív, matt ajkak, remek tartóssággal. Ez az ajakrúzs tette számomra fontossá, hogy legyen egy jó kis ajakecsetem, amivel fel tudjam precízen vinni a festéket az ajkaim széleinél is. Itt van a hőn szeretett nude színem a Catrice 190-es The Nuder The Better. Rendszeresen használom, passzol a tónusaimhoz. A formulája is mesés, már felvitelkor érezni, hogy hidratálja az ajkakat. Ez elmúlt év másik mesés formulájú rúzsát az októberi Pixiboxban kaptam. A NYX 640 Fig árnyalatú rúzsa levett a lábaimról. Fiatalos szín plusz a krémes állag egy számomra hétköznap is tökéletesen viselhető rúzst ad. Végül, de nem utolsó sorban még egy matt szín lett a befutó, az e.l.f. Matte Lip Color Coral színben. Mindenkinek csak ajánlani tudom ezt a márkát, ha megbízható minőségű matt ajakkence iránt érdeklődne.



Balról- jobbra : Bourjois Rouge Edition Velvet matt rúzs Olé Flamingo, Peach Club;
 Catrtice Ultimate Colour rúzs 190 The Nuder The Better; 
NYX rúzs 640 Fig;
 e.l.f. Matte Lip Color rúzsceruza Coral


Astor Perfect Stay Gel Shine- 302 Cheeky Chic,
 Flormar Beauty toys- BT04 Purr Cat,
 Flormar- 408

Körömlakkok terén idén egy termék volt, ami megfogott, az pedig a Flormar limitált kiadású lakkja a Purr Cat, mely egy mesés nude szín, ilyet szerettem volna már egy ideje. Nagy volt az örömöm, amikor húgom beszerezte nekem! Úgy gondoltam,  hogy körömlakkok terén nem csak az én kedvencemet mutatom meg idén, hanem megkértem húgomat, hogy ő is válasszon, mely színek voltak számára a legkedvesebbek idén. Az ő választása az Astor Perfect Stay Gel Shine 302-es Cheeky Chic és a Flormar 408-as árnyalatára esett. A Cheeky Chick egy intenzív korall árnyalat, aminek a tartóssága nem hosszan tartó, de üdítő az élénk színe. A Flormar lakk egy tipikus Barbie pink, neonos beütéssel. Húgom azért ehhez a színhez nyúlt egyik legtöbbször az év során, mert hosszan tart a körmökön, ezenkívül pedig feldobta az egyhangú kék munkában használt egyenruháját a reptéren.


2014-ben a legjobban kihasznált ecset számomra egyértelműen a Real Techniques Duo Fiber ecsetszettje volt. Készült róluk teszt is. Kicsit féltem attól, hogy nem fogom tudni őket megfelelő módon kihasználni, de szó se róla, elengedhetetlenné váltak számomra a hónapok során.  Ezenkívül a Born Bretty Store arcra használható ecsete is belopta magát a szívembe. Alapozáshoz a felülete számomra túl kevés, viszont kontúrozásra első osztályú lett, a krémes termékekkel is egészen jól elboldogul. Végül, de nem utolsó sorban pedig az Aliexpress ről rendelt satírozó ecsetet szeretném kiemelni. Ő ballag a toplista végén, általában a krémes szemhéjfesték fixálásához viszem fel vele a szemhéjpúdert. Nem valami puha a sörtéje, így gyanítom nem fog sokáig toplistán maradni, viszont addig még megállja a helyét.


Végül szerettem volna két 2014-es csalódást is hozni így a bejegyzés végén. Az Avon Big Daring spirált annyira de annyira szerettem volna szeretni, de nem megy sokadik próbálkozás után sem. Tetszik a keféje, kellemes fekete a színe, brutál szép pillákat varázsol, viszont egy rémálom a lemosása. Nem tudom mi lehet az összetevőiben, de a sminklemosási nehézségeken nem tudok túllépni. A másik csalódást okozó termék pedig a Catrice Beautyfying Lip Smoother. Nézzétek el nekem, de az első használat után már olyan érzésem támadt, hogy jó-jó, de hol van itt a várva várt hűha érzése? A praktikus kialakítása és az hogy egész jó kis hasonmása a Clarins-nak rögtön meggyőzött, hogy be kell szereznem. Maga az állaga nem hozta nekem a várva várt elégedettséget.



Nektek mi volt 2014 legkedvesebb terméke?

 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés