Glamour-napok haul

10:46


Örömmel vártam a Glamour-napok csütörtökét, ugyanis a shoppingolás nagy részét erre a napra terveztem. Rengeteg mindent kellett aznap elintéznem, körülbelül órára pontosan be volt osztva a naptáram aznapra.

Reggel első utam a DM -be vezetett, ahol a sok lelkes hölggyel egymás után léphettük át az üzlet küszöbét. A listám már előre meg volt írva, így szépen sorjában szedtem le a termékeket a polcról. A L'Oréal pultról velem jött haza 50% os kedvezménnyel az új Color Riche L'Ombre Pure mono matt szemhéjpúder 106 Breaking Nude színben és a Brow  Artist Plumper szemöldökformázó gél. 

Az Astor pultról a natúr színű Perfect Stay szemhéjstift jött haza velem, rengeteg ideje keresek egy ilyen csillámmentes natúr színt. A Maybelline kuponomat természetesen az új Lash Sensational spiráljukra kellett felhasználnom, már a promó képeken megtetszett a keféje. A Rimmel új termékei felkeltették a figyelmemet, így jött is velem haza egy Rita Ora-s körömlakk Peachella színben és az Oh My Gloss szájfény. Nem vagyok nagy szájfényes, de a színek és a csomagolás megfogott. Egyébként a piros és a pink szín között vaciláltam, de utólagos egyeztetés után mégis a babarózsaszín mellett döntöttem. Tetszik az állaga, így sűrűn gondolkozom,hogy esetleg Joy napokon még egy másik színt is beszerezzek. 


Nyilván igyekeztem hű lenni a szokásaimhoz, így beszereztem az utánpótlást a kedvenc Rexona dezodoromból, ezenkívül végül levettem egy Maximum Protection izzadásgátlót is a polcról. Rengeteg ideje vaciláltam már a beszerzésén, de most úgy érztem végre eljött már az ideje! A Balea folyékony szappan régi favorit, gyakran választom ezt az illatot. A Blend-a-Med fogkrémekből is tettem be pár dobozzal a kosaramba. A karácsony utáni leárazásokon beszerzett Aussie samponomból már alig van, így utánpótlásnak a Schwarzkopf Essence Ultime Blond& Bright samponját választottam szőkéknek. Vörös hajszínre nem volt speciális sampon, néha meg szőkés a hajam, így azt hiszem hasznát fogom venni. Végül, de nem utolsó sorban a David Beckham parfümökre is volt 50% kedvezmény, így le is kaptam a polcról a Classic illatot a barátomnak.


Ruha fronton szerintem senkit sem lepek meg a basic felsőkkel, bár szó mi szó nézegettem én a C&A-ban a mintás darabokat is, de sajnos nem volt a tetszésemnek megfelelő. Sajnos az előző napokban nem tudtam felmérni a terepet ruha fronton, ezenkívül nem is volt sok olyan darab ami felkeltette volna a figyelmemet. Vagyis egy ruha volt, amit megvettem előre a névnapi ajándéknak! Viszont rengeteg cuki táskát láttam, úgy kellett lebeszélnem magam róluk, hogy nekem most nincsen szükségem ilyenekre. A tavalyi vacilálásom után végül megtaláltam azt a Birkenstock- hasonmás papucsot amit kétségek és rágódás nélkül levettem a polcról és már vittem is a kasza felé. Sajnos aznap temetésre is kellett mennem, viszont rá kellett eszmélnem, hogy épp nincsen nagyon fekete nadrágom készleten. Nyáron vizsgázni szoknyában megyek, mert egyébként meggyulladok (éljen a júliusig tartó vizsgaidőszak), a téli nadrágom viszont túl vastag lett volna. Így a büdzsé barát opciót választottam, végül a kínaiban felpróbált 10 nadrágból ez a darab jött velem haza. 



Végül zárásképp még ezt a vegyes csoportot szeretném nektek bemutatni, melyek nem mindegyike hivatalos kuponozásos szerzemény. A Balea Ultra Sensitive arctisztító tonik felkeltette a figyelmemet, kedvező ára miatt gondoltam kipróbálom, hogyan is működik a hétköznapokban. A Balea Med Ultra Sensitive arckrémet végül azért választottam, mert ezen konkrétan fel volt tüntetve a fényvédelem. Tudom, hogy ránctalanító, lehet erős is a zsenge bőrömnek, de a mindennapi fényvédelem kiemelkedően fontos az arcbőrnek. Sajnos valamilyen fényvédő alkotórészt nem bír a bőröm és a Vichy fényvédőmtől záros határidőn belül pattanások jönnek ki az arcomon. Nyilván ha huzamosabb időt töltök napon fel fogom kenni a Vichy fényvédőt, de szükségét éreztem egy  alacsony faktorszámú krémnek is. 
Az egyik Rossmann-os látogatásom alkalmával észre vettem, hogy a limitált kiadású Ceck& Tweed Trendkiadásból még rengeteg termék kapható leértékelten. Mivel a Catrice highlightereiről eddig csak jókat hallottam, így úgy döntöttem féláron be is szerzem. A Labello Lip Buttert még húgom vette a DM-es akció keretében nekem, eddig nagyon tetszik, tényleg érezhető a hatása. Végül, de nem utolsó sorban a 20% -os kedvezménnyel haza jött még velem a Müllerből a NYX Jumbo Eye Pencil fehér színben. Jó vételnek tartom még akár az eredeti árán is, alig várom, hogyan teljesít majd élesben!


Remélem tetszettek a szerzeményeim. Ti miket szereztetek be az idei kuponozás alkalmával?


Noémi

You Might Also Like

4 megjegyzés

  1. A L'oreal szemöldökformázó gélre nagyon-nagyon kíváncsi vagyok, de még féláron is kicsit sokalltam az árát, így ott kellett hagynom :( A Rexona dezodor nekem is a kedvencem, még szép, hogy vettem belőle! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kicsit engem is megijesztett a szemöldökformázó gél ára, viszont nagyon kíváncsi voltam rá mit is tudhat. Meg hát a Catrice szemöldökformázóján kívül nem is tudom van-e még hasonló termék kinn a polcokon. Egyedül annyi nyugtat, hogy bár kiadtam a szemöldökformázóra azt a rakat pénzt, legalább olyan hamar nem kell majd tőle megválnom, mint pl egy szempillaspiráltól :)

      Törlés
  2. Jó dolgokat vásároltál, a szájfény, körömlakk és szemöldökzseléről kíváncsi lennék tesztre. Én a körömlakkok közül a lilát, szájfényből pedig a pinket vettem meg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igyekszem mihamarabb elkészíteni majd róla a bejegyzéseket ;)

      Törlés