Pure by Pixibox Május

19:00


Megérkezett a májusi Pure by Pixibox natúrkozmetikai termékeket tartalmazó szépségdoboz végre hozzám is! Izgatottan vártam a dobozka megérkezését, rettentően kíváncsi voltam, hogy mennyire sikerült jól tippelnem a termékekkel kapcsolatban, hiszen már előre megadták a dobozban szereplő márkákat. Nagyon örültem, ugyanis szuperül tippeltem, sőt olyan termék is helyet kapott a dobozkában, amire számítani sem mertem volna...


Kezdeném is a legnagyobb meglepetésemmel, ugyanis egy teljes kiszerelésű Mádara Purifying Foam-ot találtam a dobozban. Ez egy arctisztító hab, ami gyulladáscsökkentő cickafark kivonatot és nyugtató hatású kamillát tartalmaz. Mélyen és finoman tisztít, használatát követően a bőr felfrissül, tapintása lággyá és simává válik. Nem tartalmaz szappant, a pumpás csomagolásnak köszönhetően kinyomáskor válik a krém habbá. Ami még jobban meglepett, az az ára, ugyanis 5790 ft a webshopban. Ezzel már visszajött a bőven a dobozka ára. Én nem gondoltam volna, hogy teljes kiszerelésű terméket fognak a dobozba tenni pont ebből a márkából. Mi több, valami nagyon jó termék egy habzó lemosóhoz képest! Kellemes illata van és hibátlanul tisztít. Nem éreztem azt, hogy szárítaná a bőröm, másnap is puha volt és nem feszült. Úgy érzem első körben ütős darab, a későbbiekben pedig eldől, hosszabb távon is elégedett leszek-e a termékkel.


A CaoNatur márkától száraz és töredezett hajra való sampont kaptam. SLS, parabén-, szilikon olaj- és színezékmentes. A természetes, gazdag növényi hatóanyagok intenzíven ápolják a hajat. A búzavirág és mandulamag kivonatok aktív hidratálást biztosítanak. Mennyei illata van, tegnap hajmosáshoz használtam és belepte az illata a fürdőszobát. Igazán érezni a mandula illatát, hatékonyan tisztít és sok rossz összetevőtől mentes.
Nyáron és persze ebben a tegnapi rekkenő hőségben is oda kell figyelnünk a megfelelő vízfogyasztásra. A szomjúság oltására a dobozhoz járt Vöslauer szénsavmentes ásványvíz is, melynek nagyon finom, szinte semmilyen íze van, jó arányban vannak benne a szervezet számára nélkülözhetetlen ionok.
Az Annemarie Börlind LL Regeneration nappali arckrémből 15 ml-es kiszerelést kaptam. Ez egy lágy nappali krém száraz, vízhiányos bőrre, mely a rendkívül hatékony LL ,,biokomplexum" által támogatja a bőr természetes újjáépülését, miközben megvédi az ártalmas környezeti hatásoktól. Friss, sugárzó arcszínt biztosít, ideális sminkalap. Bio termesztésből származó növényi kivonatokat tartalmaz. Első körben egy nagyon tápláló, zamatos krém, sajnos ebben a fülledt melegben ici-picit sok a bőrömnek, így szerintem félre teszem a hűvösebb időkre.


Amikor a Curapox márkát láttam a márkák között, tudtam, hogy nagy valószínűséggel fogkefét fog a doboz rejteni. Így is lett! A különleges, svájci CURAPOX CS 5460 ultrasoft fogkefében - a hagyományos fogkefékhez képest kb. 10x több -5460 db speciális CUREN szál alkotja a rendkívül sűrű és puha tisztító felületet, aminek köszönhetően gyengéd és hatékony a fogmosás. Elegáns nyolcszögletű nyele biztosítja a tökéletes irányítást fogmosás közben, minden irányban. Már egy jó ideje sikerült a márkával megismerkednem, ugyanis a fogszabályozós fogorvosom előszeretettel látott el CURAPOX termékekkel. Nagyon jó véleménnyel voltam a termékekről, bár fogkefét még a márkától nem próbáltam, de a márka fogköztisztítója már lenyűgözött, ezzel a termékkel a legkönnyebb a fogközeim tisztítása.


Szemhéjpúder mintát Gladly színben kaptam a Kell a Púdertől, ami egy szaténos finish-ű bronzos szín. Ezen szemhéjporoknak nagyon magas a pigment tartalma. Használhatjuk őket  szárazon ecsettel, vagy ha fémesebb hatást szeretnénk elérni, akkor felvihetjük vizesen is. Összetevői 100%-ban természetesek. Nem tartalmaznak szintetikus színezéket és illatanyagokat, petrolkemikáliákat, parabéneket. Nagyon kíváncsi vagyok a szemhéjporra, viszont nem tudom hogyan kellene tárolni, vagy használni, így macerásnak tűnik ecsettel a műanyag tasakba belenyúlni. Ha van ötletetek, osszátok majd meg velem kommentben!


Végül de nem utolsó sorban a Mádarától még egy Trial set-et is kaptam, mely három darab 1,5 ml-es mintát tartalmaz. Mind egytől-egyig nagyon érdekes: mélyhidratáló fluid, szemkörnyékápoló krém és holdvirágot és rózsakivonatot tartalmazó fluid .


Összességében nekem nagyon tetszett a Pure by Pixibox második dobozkája. Nyilván ha az ember egy blikkre ránéz a dobozkára nem tűnik mennyiségileg soknak a benne foglalt termékek száma, viszont az Annemarie Börlind arckrém csak maga körülbelül 3600 forint az amerikai oldal áraival kalkulálva. Ott van még a Mádara arctisztító hab is, annak is borsos az ára. A szemhéjpúder, fluid minták és víz nélkül is a termékek összértéke 11 ezer forinton felül mozog.
Mind nagyon jó minőségű és pont a bőrtípusomnak megfelelő termékeket kaptam májusban is a dobozomban, örömmel fogom őket a napi rutinomba beilleszteni.



Nektek hogy tetszett a Pure by Pixibox dobozka?


 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés