Real Techniques Nic's Picks Brush Set

20:09




A Real Techniques a Sam's Picks ecsetszett után előrukkolt a Nic's Picks ecsetszettel. Amikor megláttam, hogy milyen különleges kivitelezésű szettről van szó, tudtam, hogy be kell majd szereznem! Aki régóta olvassa a blogomat, az tudhatja, hogy előszeretettel, sőt szinte csak kizárólagosan Real Techniques ecseteket vásárolok, hiszen jó minőséget kapok a pénzemért. Nyilván, ez most sem alakult másként. Nic's Picks szettben kettő darab arcra való és három darab szem festésére használható ecsetet találunk. A vásárlásban nagyban motivált, hogy három különleges, szett exkluzív darabot is találtam, amelyek felkeltették még jobban az érdeklődésemet. Ezek az exkluzív darabok a cheek brush, az angled shadow brush és az eyeliner brush voltak.


A cheek brush hihetetlenül puha. Mostanában előszeretettel nyúlok utána, ha pirosítót vagy bronzosítót szeretnék az arcomra felvinni. Magát a fejét közepesnek mondanám, nekem ezzel a kialakított formával nagyon könnyen megy az orcáim pirosítása, könnyen tudom irányítani a pirosító felvitelét. Nagyon sűrűnek, tömöttnek találom ezt az ecsetet, én még az Expert Face Brush nagy testvéreként alapozásra is alkalmasnak találom.
A duo-fiber face brush  fekete-fehér testvére már az ecsetgyűjteményem része és örömmel használom,  nagyon sokrétűen kihasználható. Amikor megláttam, hogy ezt az ecsetet is tartalmazni fogja a készlet nem azt éreztem, hogy ,,á, lesz még egy felesleges darabom" hanem azt, hogy ebből az ecsetből jöhet még egy gond nélkül, mert lesz helye, ki fogom tudni használni. Az első és legfontosabb számomra, hogy tökéletes leheletnyi réteget visz fel púderből az arcomra. Mivel száraz érzetű az arcom, így sosem szeretem, ha vastag porréteg ül rajta. Erre számomra ez az ecset volt a megoldás. A kétféle hosszúságú ecsetszálnak köszönhetően könnyeden lehet a bőrbe dolgozni az alapozót. Nincs maszk hatás csak a természetes összkép. Ezenkívül használható pirosításra, bronzosításra, akár folyékony vagy por állagú termékkel.
A base shadow brush könnyedén veszi fel a por állagú szemhéjfestéket, könnyű vele a szemhéjon dolgozni. Az angled shadow brush egy nagyon puha ecset. Egészen széles feje lehetővé teszi akár az egész szemhéjon való dolgozást, satírozást, akár a szemzugban is dolgozhatunk vele. Külön hasznos dolognak tartom azt, hogy van egy hegyesebb része az ecsetnek, amivel akár a belső szemzugban vagy a mélyítővonalban is dolgozhatunk. Végül, de nem utolsó sorban jöjjön az eyeliner brush.  Igazából ő hozta nekem a legnagyobb, nem várt meglepetést. Annyira de tömöttek, sűrűek a szálai, nagyon szépen lehet vele határozott vonalat húzni, igazán megszerettem a vele való munkát. Nyilván némi hátulütője, hogy a sűrű szálak közül nehezebb a beleszáradt festéket kimosni, de tökéletesen megérte az árát.




Szerintem minden kiadott pénzt megért ez az ecsetszett. Kezdő, sminkkeléssel ismerkedő hölgyeknek egész jó kiindulási alap lehet ez az ecsetszett. Összevetve a Sam's Picks ecsetszettel, nekem a Nick's Picks valami miatt jobban tetszik, nyilván a különleges fémes nyél is exkluzívabbnak, limitáltabbnak mutatja az ecseteket.

Az ecseteket megvásárolhatjátok a Real Techniques oldalán.


Ti próbáltátok már a Real Techniques ecseteket?



 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés