Új formulájú lakkok az Avon-tól // New Nail Polishes from Avon *

10:43



Az Avon háza táján idén májusban rengeteg körömlakkos újdonság landolt. A különleges lakkok szerelmesei csak úgy tobzódhatnak a különböző textúrákban és finish-ekben. Számomra az Avon lakkjai különleges helyet töltenek be a szívemben, hiszen pénzünkért nagyon korrekt minőségű és mennyiségű lakkokat kapunk. Három újdonság került hozzám, egy új Avon Gel Finish lakk és kettő Magic Effects lakk, melyek közül az egyiknek matt, a másiknak pedig homokos hatása van.


Kezdjük csak a kedvenc finish-emmel, a Magic Effects Mineral Crush-sal Ruby színben. Aki szereti a visszafogottabb, nem durva mintázatú homoklakkokat, azoknak ajánlom, engem az OPI homoklakkok érdességére emlékeztet. A vörös lakkban rózsaszín, arany és vörös csillámok úszkálnak. Az első réteg nagyon rózsaszínes hatású volt, jól pigmentált szépen fedett. A második réteggel lett meg az igazi üvegben is látható korallos-vörös szín. Jól pigmentált, gyorsan száradó lakk, a homoklakkoknál jól ismert jó tartóssággal.


Az Avon Magic Effects Matte lakk Inky Blue színben igazi sötétkék szín. Ezt a színt én inkább őszi-téli színnek találom, viszont egy fehér szerkót is szépen fel lehet vele dobni a nyári hőségben. Az Inky Blue kékjében lilás-padlizsános csillámok úszkálnak, ennek ellenére a végeredmény matt, a csillámoknak köszönhetően pedig egy kicsit módosul a matt textúra. A pigmentáltságával itt is tökéletesen elégedett vagyok, hiszen egy rétegben is tökéletesen fed, nekem kicsit csíkozott, bár ebben az én festési technikám is ludas lehet.


Végül, de nem utolsó sorban itt van ez a különleges Avon Gel Finish lakk Fabulous színben. Nagy rajongója vagyok a Gel Finish lakkoknak, vagy hat darab színnek vagyok a gazdája. Első körben nekem kicsit a Parfait Pink színre emlékeztetett, de elővéve a másik üvegcsét látható a különbség.  A Fabulous egy erőteljesebb, bogyósabb rózsaszín, körmökön kicsi korallos érzettel. Nehéz körbeírni pontosan a színt, számomra ez tipikus ,,én " szín, ugyanis rengeteget hordtam hasonló színeket egy időben és most is előszeretettel használom. Egy rétegben is kiválóan pigmentált, a második rétegre már csak amiatt van szükség, hogy a körömágy halvány vonala ne tűnjön elő ha az ember tüzetesebben is megnézi a manikűrt.


Az Inky Blue-tól féltem a sötét színe miatt a leginkább, de nem kellett volna, szépen kiemeli a világos bőrömet. Annyi spoilert még elmondanék, hogy a Mineral Crush Pearl színe egy az egyben megegyezik a márka Stardust lakjának Crystalized Pink színével, ami nekem a leg-leg kedvencem.
Az összes lakkal elégedett vagyok, nem okoztak csalódást fedésben sem és száradási időben sem. A körömlakk rajongóknak csak ajánlani tudom a májusi katalógus alapos átlapozását, ugyanis ezen újdonságokon kívül debütálnak a Magic Effects díszes hatású lakkok, matt hatású fedőlakk és a gyémánthatású fedőlakk is.

A májusi katalógusban a lakkok akciós ára 1db lakk vásárlása esetén 999Ft, míg kettő választása esetén 1598 Ft.

Az e-katalógus megtekinthető itt

Mit szóltok az újdonságokhoz? Melyik lakk tetszik nektek a legjobban?


 Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés