Júniusi DM Haul

13:55




Nagy hevességgel beköszöntött hozzánk a nyár, melynek időjárásában perpillanat nem igazán gyönyörködhetünk, nekem pedig rá kellett jönnöm, hogy egy-két apróság elfogyott itthon, így a tanulást szüneteltetve elbaktattam a közeli DM-be.
A Balea folyékony szappanok nálam toplistásak, hiszen nemcsak kellemes illatuk van, hanem baráti az áruk is. Akciós volt a Balea fürdősója is, így abból is került egy a kosaramba. Volt szerencsém kipróbálni és valami mennyei az illata! Csak a csomag fele került a kádba, viszont mégis úgy érzem, hogy picit szárította a bőrömet. A Jimjams kéztörlő kendőit előszeretettel használom, hiszen apró mérete miatt a táskában is tökéletesen elfér. Hihetetlen milyen helyzetek adódhatnak egy mozgalmas nyár során, mennyi alkalom adódik a felhasználására! A Garnier Fructis and Style - Densify Boosting Mousse féláras termék volt a polcon. Sajnos Krémmánián nem találtam a termékről semmi információt, így vakon tettem a kosaramba. 24 órás tartást és egész nap csábító dússágot és fényt ígér hajunknak. Beugrós terméknek vettem, kíváncsi vagyok, hogyan fog majd működni, mindenesetre kellemes az illata és első blikkre egész jól tartja a hajat. A Palmolive Naturals Mild & Sensitive tusfürdőjét pedig nagyon szeretem, így amikor megláttam, hogy akciós és egyébként is fogyóban van az aktuális tusfürdőm, rögtön a kosaramba tettem. Itt Északkeleten nagyon száraz a víz, ez a tusfürdő pedig kevésbé szárítja a bőrömet, ezenkívül kellemes illata is van, ami egy ideig a bőrön is megmarad.


A borotváknak külön bekezdést szeretnék szentelni, ugyanis mindkét termék számomra újra vevős, így gondoltam picit részletesebben is írok róluk. Kezdeném a Wilkinson Xtreme3 Beauty borotvával, mely az idők során nagy kedvencemmé vált. Három pengés fejével könnyen és hatékonyan tudok dolgozni, kényelmes a használata, nem kopik el hamar az éle, szóval ár-érték arányban jónak tekinthető darab. Viszont annyi probléma van vele, hogy ha nagyobbak esetleg a szőrszálak, azok akaratlanul is a pengék közé ragadnak, így jóval előtte használhatatlanná válik, nem tudom kellőképpen kitakarítani a közöket. Sajnos az Xtreme 3 Beauty borotvát csak kisebb szőrhossznál tudom használni.  
Ha nagyobb a gond, akkor komolyabb eszköz segítségét veszem inkább igénybe, amit pedig Gilette Venus Riviera -nak hívnak. Amint a képeken is látható ennek a borotvának a pengék közötti része sokkal nagyobb, ezenkívül nincsenek különböző műanyag pálcikák, melyek még inkább akadályozzák a megfelelő tisztítást. Duo packban 1200 forinti áron kapható, ami nem olcsó, de sokkal tovább kihasználható darab, tovább is tart, hiszen nem mindig ehhez nyúlok. A későbbiekben biztosan be fogok szerezni cserélhető fejes borotvát ilyen penge beosztással.

Gilette Venus Rivieira // Wilkinson Extreme3Beauty


Ti miket szereztetek be mostanában? Milyen termékekkel készültök a nyárra?

Noémi


You Might Also Like

2 megjegyzés

  1. Én a Mass Makert vettem meg a Densify vonalból, az is féláras volt, nem rossz termék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából azt szerettem volna, csak abban a DM-ben sajnos nem volt :)

      Törlés