Rimmel 60 Seconds Super Shine by Rita Ora körömlakkok: Peachella, Glastonberry

15:39





A Rimmel új, fesztiválok inspirálta Rita Ora kollekciója már hónapokkal ezelőtt berobbant a beauty rajongók világába és azóta gyakorlatilag mindenki foglalkozott már velük. Van is miért, hiszen rengeteg trendi, tavaszi-nyári színű körömlakkal és szájfénnyel rukkoltak elő. Nekem elsőként a körömlakkok közül a Peachella nevű szín keltette fel a figyelmemet, majd később a Glastonberry-t szerezte be húgom, így gondoltam e kettő színről röviden én is elmondom a tapasztalataimat, no meg persze bemutatom manikűrben is őket.
A külsőben semmi extrát nem találtam, az ecset szárán nagyon aranyos a virágos Rita Ora felirat. Úgy emlékszem, nekem mostanában nem voltak Rimmel lakkjaim, így nem tudom az ecsetet összehasonlítani, viszont könnyen és egyszerűen tudok vele dolgozni. Maguk a lakkok szépen terülnek, viszont nagyon-nagyon nehezen száradnak.
Ritkán fordul velem ilyen elő, de a Peachella felfestésének másodszorra is neki kellett próbálkoznom, ugyanis felgyűrődött az egész, nekem meg perpill nincs gyorsszárító lakkom, ami könnyítette volna a dolgomat. A Peachella közepesen pigmentált, néha a negyedik réteget is szükségesnek érzem, mert csíkoz, nem homogén a végeredmény. Sajnos a sok pepecselés miatt én ezt a színt félre is tettem, szeretek kényelmesen, gond nélkül lakkozni, pedig annyira meseszép a barackos színe.
A Glastonberry egy nagyon szép korallos vidám piros szín, erőteljesen pigmentált, a második rétegre már csak amiatt van szükség, hogy a körömvégek ne tűnjenek át. Ennek köszönhetően itt, bár sok a száradási idő, elég két réteg, hamarabb tudok végezni a festéssel, kisebb hibaszázalékkal. Bár nem ezt vártam a kettő összehasonlításának kezdetén, de sokkal többet nyúlok ezen szín után. A lakkok tartósságával összességében elégedett voltam és a fényesség is sokáig tart, melyet ez a kollekció ígér leírásában.


Összességében sajnos nem voltam tökéletesen lenyűgözve a lakkok minőségétől. Szerintem csak a Peachella viselkedik fekete bárányként a pigmentáltság terén, viszont mindkettő száradási ideje árához képest sok, inkább féláron beszerzek egy Molyra lakkot, ami ugyanolyan pigmentált, viszont harmadannyi idő alatt megszárad. 

Ti elégedettek vagytok az új Rita Ora kollekció körömlakkjaival?

Noémi

You Might Also Like

0 megjegyzés